Close

27 lipca 2020

Skuteczna ścianka reklamowa. Sprawdź, jak zaprojektować przyciągający uwagę nośnik

Przemyślana i bezbłędnie wykonana kampania marketingowa może przynieść Twojej firmie bardzo duży sukces wizerunkowy oraz finansowy. Aby pokazać się naprawdę sporej liczbie potencjalnych Klientów, warto aktywnie uczestniczyć w branżowych targach, konferencjach oraz innych tego typu wydarzeniach. Niezbędnym elementem podczas specjalnych eventów od wielu lat stają się ścianki reklamowe. Omega System podpowie Ci, w jaki sposób zaprojektować nośnik, obok którego żaden uczestnik spotkania nie będzie w stanie przejść obojętnie. Korzystaj z naszych wskazówek!

Brak czasu na długą lekturę. Ścianka reklamowa powinna cechować się minimalizmem

Na pierwszy rzut oka ścianka reklamowa jest doskonałym miejscem, aby umieścić na niej wiele ważnych informacji na temat funkcjonowania Twojej firmy oraz szczegółów asortymentu. Przecież dysponujesz ogromną powierzchnią reklamową, którą należy mądrze zagospodarować. No właśnie, mądrze. W tym wypadku jest to słowo klucz. Aktualnie mówi się o tym, że kluczem do przykucia uwagi każdego potencjalnego Klienta jest absolutny minimalizm. Dlaczego? Przede wszystkim ze względu na błyskawiczny tryb życia. Czasu na przyswajanie nowych informacji jest stosunkowo niewiele, dlatego baner lub ścianka reklamowa przesycona tekstem zupełnie nie będzie interesowała przechodnia. Identyczna zasada dotyczy także ulotek, plakatów czy chociażby kampanii tworzonych na potrzeby mediów społecznościowych.

Korzystaj ze sprawdzonych schematów, ale nie bój się oryginalnych nowości!

Jeżeli ilość informacji na ściance reklamowej musi być okrojona, to jak dokładnie powinna ona wyglądać? Jako doświadczeni specjaliści rekomendujemy stosowanie kilku sprawdzonych przez nas schematów. Jednym z nich jest maksymalne wykorzystanie logo przedsiębiorstwa oraz bardzo chwytliwego hasła reklamowego. To, w połączeniu z dobrze zaprojektowanym designem ścianki, stanowi równanie gwarantujące sukces. Jeśli posiadasz własnego brand hero, nie bój się skorzystać z jego wizerunku. Nie od dziś wiadomo, że taka postać wzbudza zainteresowanie i nawet pożądanie konkretnym produktem. A przecież dokładnie o to chodzi w tego typu marketingu stacjonarnym.

Dobry projekt oraz odpowiednie ustawienie ścianki reklamowej stanowi klucz do sukcesu

Nawet najlepiej zaprojektowany nośnik w postaci ścianki reklamowej nie będzie charakteryzował się maksymalną efektywnością, jeżeli nie zostanie umieszczony w odpowiednim miejscu. Stoiska firmowe na targach oraz konferencjach to podstawowe lokalizacje dla tego typu elementu. Ścianki reklamowe warto jeszcze umieścić w galeriach handlowych lub przed wejściem do Twojego sklepu stacjonarnego. Instalując nośnik w takich miejscach możesz liczyć na ogromne zainteresowanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *